
Välivuosi lukion jälkeen
Lukio on kaikkinensa hyvä kokemus ja sen voi ottaa joko tiukemmin tai vähän rennommin, riippuen siitä mitä lukion jälkeen on aikomus tehdä.

Lukio on kaikkinensa hyvä kokemus ja sen voi ottaa joko tiukemmin tai vähän rennommin, riippuen siitä mitä lukion jälkeen on aikomus tehdä.